Kurser som alla kan anmäla sig till:

 

"Säljande presentation och övertygande argumentation" 5/9 på Pronova i Norrköping

 

"Hitta rätt och lyckas med sociala medier" 19/9 På Kammarforum i Norrköping

 

"Talteknik och kroppsspråk" 24/10 på Söderköpings Brunn

 

"Lär dig hantera klagomål, invändningar, besvärliga människor och situationer" 7/11 på Arbetets museum i Norrköping


Klicka på Kurser i menyraden och läs mer om intressanta kurser.

 

 

Välkommen till en rolig och givande utbildning

som arrangeras i samarbete mellan Rundgrens, Communicavi, och Biljettplatsen!

 

 

 

Att hantera klagomål, besvärliga situationer och människor!

 

7 november på Lokatten, Arbetets Museum i Norrköping 08:30 - 16:30

 


I denna kurs i kommunikation får du bl.a. lära dig:

  • Hantera invändingar
  • Kommunicera övertygande
  • Konsten att se dina klagomål som en gåva
  • Argumentationsteknik
  • Vända svåra möten till positiva

 

Kursen riktar sig till dig som har kontakt med andra människor, kunder, kollegor eller medlemmar, samt fokuserar på att lära dig hantera klagomål, besvärliga situationer och människor.


Dessa kunskaper ger dig en enklare tillvaro och trevligare samtal, men också ökad lönsamhet och nöjdare kunder!

Jesper Low - Utbildare & coach inom service, kundbemötande och kommunikation. Driver utbildningsföretaget Communicavi.


"Klagomål kan vara svårt att hantera, speciellt när de kommer plötsligt. Men det är inte alla som vet att klagomål i själva verket är en guldgruva. Under denna utbildningsdag får du lära dig hur du kan hantera upprörda människor och lära dig konsten att älska klagomål!"

Jörgen Rundgren - Erfaren utbildare och talare med stor kompetens i bemötande, säljande kommunikation och argumentationsteknik.


"Argumentation och invändningar, är inte ett helt enkelt område. Denna utbildningsdag lär Jörgen deltagarna att hantera invändningar bättre och lära sig argumentera på ett effektivt sätt. Du får också värdefulla tips i hur du hanterar besvärliga människor"

Anmäl två personer och få 20% i rabatt!!

 

Om Communicavi

 

Med stort engagemang och kvalitativa utbildningar, hjälper Communicavi företag att förbättra sina kundrelationer och motivera sina anställda till att stärka deras varumärke. Communicavi har sin styrka i att rikta sig till alla på ett företag som har någon form av kundkontakt och kunna hitta förbättringsmöjligheter i den kontakten.

Om Rundgrens utbildning

Jörgen Rundgren är en mycket flitigt anlitad föreläsare och utbildare i olika former av muntlig kommunikation; Retorik, tal-, och presentationsteknik, Service och kundbemötande, Kroppsspråk, Försäljning, Mediarelationer och Sammanträdesteknik. Jörgen bjuder på sig själv och sin långa erfarenhet. Utbildningarna präglas av hög intensitet och energi, där genomgångar varvas med roliga och nyttiga övningar.



Jörgen Rundgren har utbildat över 7500 personer sedan han 1992 startade företaget ”Rundgrens Utbildning & Konsult”. Många kunder återkommer år efter år och det som startade med utbildningar för politiker har idag utvecklats till en mycket mångsidig verksamhet med kunder inom samhällets alla områden.

Så här säger tidigare kursdeltagare

"Tack för två fantastiska dagar! Det var ett rent nöje att få lyssna på och ta del av Jörgens erfarenheter inom områdena kommunikation och mediarelationer. Vilken entusiasm och glädje!"
(Rundgrens Utbildning)

"En bra utbildning som är både nyttig och nödvändig för oss."
- Norrköping Science Park

"Precis vad vi behöver, man får omvärdera sitt arbetssätt och kundbemötande"
- Linköpings kommun

"Jag kan å det varmaste rekommendera Rundgrens Utbildning och konsult. En engagerad, duktig och kunnig utbildare. Finns ingen som slår Jörgen!"
(Rundgrens Utbildning)

"Borde vara obligatoriskt för alla med kundkontakt. / kursdeltagare"
- EON

"Berikande utbildning med många roliga praktiska övningar. Gav mig förståelse i bl.a. klagomålshanteringen.
- Norrköpings kommun

"Kursen var rolig, lättsam och jag fick tid att reflektera över områden som är viktiga"
- Parsgruppen i Linköping

"Jag har fått med mig jättemycket. Bra tips och idéer, tänker mycket idag på det vi lärt oss och hur jag kan använda kompetensen"
- ComUnit

"Jag har fått verktyg så att jag lättare kan förstå kunden och nå fram till en lösning mer effektivt"
- Tjörns kommun

"Positiv och engagerad föreläsare som är tydlig och lätt att lyssna på."
- Östsvenska handelskammaren

"Övningarna borde ha betyg fem av fyra!"
(Rundgrens Utbildning)

"Jesper var mycket inspirerande att lyssna på."
- KiN

 


Anmäl dig här till "Att hantera klagomål, besvärliga situationer och människor"

 

 

7 november, kl. 08.30 - 16.30

 

Pris: 3300 + moms, Anmäl minst 2 personer och få 20% rabatt

 

Boka före 1 oktober så kostar det 2900 kr.

 

Plats:  Arbetets Museum i Norrköping, lokal: Lokatten

 

 

 


Till startsidan!

 

 



Rundgrens Utbildning & Konsult AB © 2011 •
jorgen@rundgrensutbildning.seAv Lita Design

 

Nyhet!

Nu finns vi även på youtube! Klicka här!

Kommentarer om utbildningar:

 

‘‘Tack för två fantastiska dagar! Det var ett rent nöje att få lyssna på och ta del av Jörgens erfarenheter inom områdena kommunikation och mediarelationer. Vilken entusiasm och glädje!’’

‘‘Jag kan å det varmaste rekommendera Rundgrens Utbildning och konsult. En engagerad, duktig och kunnig utbildare. Finns ingen som slår Jörgen!’’
 
 "Övningarna borde ha betyg fem av fyra!"

 



Följ Rundgrens utbildning på Facebook: